Pharmamarketeer
3 redenen waarom in-app advertising groeit

3 redenen waarom in-app advertising groeit

3 redenen waarom in-app advertising groeit

In de reclame-industrie is al jaren een verschuiving van budgetten van web naar in-app zichtbaar. Gezien de recente ontwikkelingen en innovaties in de markt, zetten we de top 3 op een rij.

Contextual targeting

Contextuele targeting is van cruciaal belang, gezien momenteel minder dan 37% van de browsers nog cookies accepteert. Teads werkt al jaren met geavanceerde contextuele targeting opties wat binnen in-app advertising perfect tot zijn recht komt.

Werkt perfect op mobiel

De populariteit van outstream advertising heeft de afgelopen tijd ook zijn weg gevonden naar apps, wat heeft geleid tot een aanzienlijke toename in volume.

In-Feed Native advertising in opkomst

Een sterke verandering op het gebied van in-app advertising is de opkomst van In-feed Native. In-feed Native ads zijn zo ontworpen dat ze opgaan in de content van de app – volledig aanpasbaar aan de templates.

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)